Jouw bedrijf wat meer in de spotlight zetten? Zo doe je dat!Vind je ook dat jouw bedrijf wel eens wat meer in de spotlight mag komen te staan? Weet je echter niet zo goed hoe je dit ook daadwerkelijk kunt bewerkstelligen? Lees dan even onderstaande blog want hierin delen wij vier handige tips met jou. Zo heb je jouw bedrijf binnen mum van tijd op een positieve manier onder de aandacht. Lees snel verder! Social media is niet meer weg te denkenSocial media is in een rap tempo mateloos populair geworden. We kennen allemaal wel social media kanalen als YouTube, TikTok, Instagram, Facebook en Twitter. Daar waar social media kanalen als Instagram en Facebook in eerste instantie bedoeld waren om informatie en leuke, schattige en grappige foto’s en filmpjes met elkaar te delen, worden deze online kanalen steeds vaker ingezet als marketingtool. Wanneer je als bedrijf niet actief bent op bovengenoemde zeer populaire online kanalen hoor je er eigenlijk al niet meer bij. Omdat social media door vrijwel iedereen gebruikt wordt, op de echt oude generatie na, is het een uitstekende manier om jouw bedrijf wat meer in de spotlight te zetten. Je kunt er namelijk een zeer breed publiek mee bereiken. Opvallende visuals en aantrekkelijke aanbiedingen doen het altijd goed. Relatiegeschenken voor mond-tot-mond reclame, naamsbekendheid en merkherkenningDoor gepersonaliseerde relatiegeschenken weg te geven kun je op een eenvoudige manier mond-tot-mond reclame, naamsbekendheid en merkherkenning genereren. Zo zijn er tal van producten te bedenken die je met jouw bedrijfsnaam, logo of slogan kunt laten bedrukken en die je kunt weggeven aan bijvoorbeeld klanten, zakenpartners maar ook werknemers. Personaliseerbare rugzakken van Loopper is een mooi voorbeeld van een gepersonaliseerd relatiegeschenk dat altijd wel gewaardeerd wordt. Andere voorbeelden zijn paraplu’s, pennen, notitieboekjes, herbruikbare tasjes en dergelijke. Scoor pluspunten met betrokkenheid bij de samenlevingBedrijven die hun betrokkenheid bij de samenleving tonen scoren vaak pluspunten bij veel mensen en staan dan ook net een streepje voor op die bedrijven die zich niet bezighouden met thema’s als Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, duurzaamheid, dierenwelzijn, sponsoring, het steunen van goede doelen, et cetera. Door bijvoorbeeld de lokale voetbalclub te sponsoren help je niet alleen hen maar zorg je er ook voor dat de naamsbekendheid van jouw bedrijf wordt vergroot omdat jouw bedrijfsnaam vaak groot langs de kant van het voetbalveld te zien is.
|
https://www.loopper.nl/ |