april 15, 2021

Event manager

Event manager

Als community manager faciliteer je de dialoog met verschillende stakeholders o.a op verschillende sociale media platformen en ondersteun je de opleidingen bij het uitbouwen van hun externe realisaties en communicatie- en marketingstrategie. Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de opleidingen, de dienst Marketing & Communicatie van de hogeschool en de labs.
Je takenpakket focust zich op interne en externe communicatie:
· Je bent samen met de opleidingshoofden verantwoordelijk voor het implementeren van de EhB communicatie- en marketingstrategie voor de opleidingen en brengt dit in de praktijk.
· Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie van de opleidingen (website, sociale media, blog posts, perscontacten, nieuwsbrieven, brochures, interne communicatiekanalen, …).
· Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van de interne en externe events voor het GDT departement: workshops, screenings, gastcolleges, meet-ups, infodagen, openlesdagen, SID-in dagen, …
· Je maakt animaties, video’s, posts, stories, … voor de sociale media kanalen.
· Je beheert onze CRM-databank.
Wat verwachten we van jou?
· Je stimuleert mee de goede samenhang tussen alle interne en externe actoren binnen de opleidingen (studenten, docenten, gastdocenten, bedrijven, alumni, …).
· Je hebt een proactieve aanpak naar bedrijven toe.
· Je communiceert vlot en bent een geboren netwerker.
· Je staat in voor het databankbeheer en het up-to-date houden van contactenlijsten.
Je komt terecht in een hecht team op onze campus te Anderlecht. We voorzien coaching en ondersteuning tijdens je eerste maanden zodat je je snel thuis voelt binnen onze hogeschool.
Erasmushogeschool Brussel biedt kwaliteitsvol onderwijs aan zo’n 6500 studenten in een 40-tal graduaats-, bachelor- en masteropleidingen. Geheel volgens onze humanistische missie streven we naar individuele ontplooiing voor iedereen, in vrijheid en wederzijds respect. We bieden je een boeiende, afwisselende job waar integriteit, vertrouwen, engagement, transparantie en autonomie centraal staan. Dit zijn geen loze woorden uit onze missie en visie maar kernwaarden die onze collega’s dagelijks toepassen. Jij binnenkort ook?

 

Als pluralistische instelling zetten we sterk in op diversiteit omarmen, jezelf permanent in vraag stellen en nieuwe inzichten verwerven. In al onze medewerkers vind je daarbij ook een flexibele, gemotiveerde instelling, een internationale mindset en de nodige IT-skills

Aanbod

  • Aantrekkelijk loon – je wordt betaald binnen het barema 581 (B11), volgens je kwalificaties en ervaring. Meer uitleg over de salarisschalen kan je vinden via volgende link.
  • Loon naar ervaring – naast eventuele geldelijke anciënniteit uit de openbare sector, kunnen diensten uit de privésector verrekend worden via de nuttige beroepservaring. Eventuele toekenning gebeurt aan de hand van tewerkstellingsattesten en na onderzoek van je dossier.
  • Vakantie – je kan genieten van een gunstige verlofregeling; a rato van 40 dagen per jaar voor een voltijdse functie, bovendien kan je deze als administratieve kracht flexibel inplannen.
  • Flexibiliteit – glijdende werkuren en de mogelijkheid om te flexwerken.
  • Woon-werkverkeer – volledige terugbetaling van het openbaar vervoer en een fietsvergoeding.
  • Lerarenkaart – met een heleboel voordelen
  • Resto – je geniet van eten aan democratische prijzen in ons bedrijfsrestaurant of gaat op zoek naar iets lekkers in het grote aanbod van onze hoofdstad
  • Brussel – een inspirerende werkomgeving waar elke dag iets nieuws te beleven valt

Jouw profiel

Je behaalde een diploma bachelor Multimedia & communicatietechnologie

Meer dan ooit zijn IT-skills voor online onderwijs een must, net als een goede beheersing van het Engels. Zo zetten we samen onze internationale ambitie kracht bij. Onverwachte wendingen zoals de coronacrisis scherpen je creatieve oplossingsgerichtheid aan. Je bent gemotiveerd om bij te leren en de hogeschool steunt jou en je team daar ook in.
Specifiek voor deze functie vragen we daarboven het volgende:
·         Klantvriendelijk – Je handelt servicegericht en ondersteunend naar interne en externe stakeholders.
·         ICT – Je hebt affinitiet met/interesse voor de digitale sector en de daaraan verbonden innovaties. Je beschikt over een uitgebreide kennis van de office-applicaties. Je kan ook vlot overweg met sociale media en CMS.
·         Competenties – Je bent ondernemend en sterk organisatorisch aangelegd. Je bent open, vlot en communicatief sterk. Vanuit een klantgerichte basishouding ben je in staat om een open en constructieve dialoog te voeren. Je bent kritisch ingesteld en streeft steeds naar verbetering.
·         Teamplayer – Je bent een teamplayer en flexibel maar kan ook zelfstandig en accuraat werken.
·         Leergierig – Je bent bereid om je continu nieuwe inzichten, vaardigheden en kennis eigen te maken in functie van de professionele noden.
·         Ervaring – Relevante ervaring in communicatie- en marketingstrategie is een pluspunt.

Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)

https://www.vindazo.be/vacatures/event-manager.html